Poslovanje ZPIZ s strankami

ZPIZ obvešča, da lahko stranke obiščejo zavod za namen uveljavljanja svojih pravic v času uradnih ur zavoda brez predhodnega naročanja. Uradne ure zavoda so:

  • Ponedeljek 8-12 in 13-15
  • Sreda 8-12 in 13-17
  • Petek 8-13

Kljub temu priporočajo, da se predhodno naročite preko enotnega klicnega centra. Naročanje strank je omogočeno po telefonu cel poslovni čas. V storitvi eVloge za VSE, z Vlogo za naročanje strank, se lahko naročite kadarkoli.

Telefonske številke enotnega klicnega centra (EKC) za informacije:

  • 01 4745 903 – Informacije o uveljavljanju pravic s področja pokojninskega zavarovanja;
  • 01 4745 904 – Informacije o uveljavljanju pravic s področja invalidskega zavarovanja;
  • 01 4745 905 – Informacije o uveljavljanju pravic s področja mednarodnega zavarovanja;
  • 01 4745 908 – Informacije o vključitvi v zavarovanje (izpisi obdobij zavarovanja v RS);
  • 01 4745 906 – Informacije glede posredovanja podatkov o osnovi na obrazcih M4 in REK;
  • 01 4745 901 – Informacije o odtegljajih od pokojninskih prejemkov;
  • 01 4745 902 – Informacije o nakazovanju pokojninskih prejemkov.

Stranke obveščajo, da lahko zahtevke vlagate kadar koli in brez obiska poslovalnic, z uporabo elektronskih storitev na naslovu www.zpiz.si  (storitev eVloge za VSE – za katero ne potrebujete digitalnega potrdila). Na istem naslovu so na voljo tudi druge elektronske storitve za zavarovance in upokojence (eZPIZ) in podjetja (BiZPIZ).

Kategorije: Aktualno

Prijavi se na novice

Prijavi se na novice

Pošiljamo aktualne in preverjene informacije na področju delovnega prava

Prijava na novice uspešna!