Vabilo na spletni seminar “Vodenje evidenc o delovnem času in novosti”

Ena izmed najpogostejših kršitev pri nadzoru delovnih inšpektorjev je nevodenje ali nepravilno vodenje evidence o izrabi delovnega časa. Evidence delodajalci niso obvezani voditi le za delavce, ampak tudi druge izvajalce, ki pri njem opravljajo delo na podlagi pogodb civilnega prava. Od 20. maja 2023 veljajo spremembe Zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti (ZEPDSV-A), ki se bodo pričele uporabljati 20. novembra 2023.

ZEPDSV-A prinaša številne novosti pri vodenju evidence delovnega časa – od kraja hrambe evidence, do novih rubrik, ki jih mora delodajalec voditi. Delodajalec bo v določenih primerih kršitev moral evidenco voditi elektronsko.

Kdaj: petek, 2.6.2023 s pričetkom ob 9.00 uri

Vsebina:

  • Katere novosti prinaša novela ZEPDSV?
  • Za katere »delavce« mora delodajalec voditi evidenco delovnega časa – ali tudi za upokojence, študente, dijake, kratkotrajno delo, podjemno in avtorsko pogodbo, pogodbo o poslovnem sodelovanju ipd.?
  • Kako mora delodajalec voditi evidenco za izvajalce, ki pri njem niso zaposleni? Kje je to določeno?
  • Kako jo mora voditi za delavce in katere podatke mora za vanjo vpisovati?
  • Kaj inšpektorat zahteva, če delodajalec evidenco vodi ročno?
  • Kje jo mora hraniti?
  • Ali jo lahko vodijo delavci sami?
  • Kdo odgovarja, če evidence ni?
  • Ali jo morajo voditi tudi poslovodne osebe, prokuristi in vodilni delavci, čeprav si delovni čas lahko razporejajo sami?
  • Ali imajo delavci pravico do vpogleda v evidenco?
  • Koliko časa mora delodajalec evidence hraniti? Kaj če preneha z dejavnostjo?
  • Najpogostejše napake pri vodenju evidence.
  • Kdo jo bo moral voditi elektronsko?

Predstavitev bo praktična, predavateljica bo odgovarjala tudi na dodatna vprašanja. Udeleženci poleg prosojnic prejmejo tudi vzorec evidence.

Trajanje: 2 šolski uri in dodatni čas za vprašanja

Predavateljica: mag. Nina Scortegagna Kavčnik
specializirana za področje delovnega prava in avtorica knjig: Zakonita odpoved pogodbe o zaposlitvi iz poslovnega razloga; Vse, kar morate vedeti o letnem dopustu in regresu ter Odpoved pogodbe o zaposlitvi. V letu 2020 je bila nominirana za najuglednejšega pravnega strokovnjaka.

Kotizacija:

  • cena za nečlane ZDOPS/osebo znaša: 111€ + 22% DDV =  135,42€
  • cena za člane ZDOPS s poravnano članarino/osebo, višina popusta je odvisna od posameznega članskega paketa:

OSNOVNA članarina (s pripadajočim 30% popustom) po ceni 77,70€ + 22% DDV= 94,79€
MEDIUM članarina (s pripadajočim 50% popustom) po ceni 55,50€ + 22% DDV = 67,71€
PREMIUM članarina (s pripadajočim 100% popust) po ceni = brezplačno

Podatki za plačilo spletnega seminarja:
Kotizacija se poravna najkasneje do 31.5.2023 na transakcijski račun Združenja delodajalcev obrti in podjetnikov Slovenije, Celovška 71, 1000 Ljubljana:
TRR odprt pri SKB banki d.d., št.: 03160-1001022028 oz.
TRR odprt pri Delavski hranilnici d.d., št.: 61000-0025598356
Sklic: 00 _ 230005-davčna številka.
Namen plačila: OTHR
Račun boste prejeli po pošti.

E-prijava na dogodek:
Prijava je obvezna do najkasneje 31.5.2023 preko e-prijavnice: https://forms.gle/1mp7ve4xcJCxte1q6

Na podlagi prejete e-prijave in pravočasno poravnane kotizacije za spletni seminar, boste na dan seminarja ob 8. uri na elektronski naslov naveden v prijavnici, prejeli gradivo in navodila s povezavo na dogodek.

Odpoved udeležbe:

  • V primeru prenizkega števila prijav, si pridržujemo pravico do odpovedi seminarja o čemer vas bomo pravočasno obvestili.
  • Udeleženci s kotizacijo: upoštevamo le pisne odjave prejete na najkasneje 2 dni pred seminarjem. Ob nepravočasni odjavi, si pridružujemo pravico do uveljavitve 20% kotizacije, za nastale administrativne stroške. V primeru, da odjave ne sporočite in se seminarja ne udeležite, kotizacije ne vračamo.

Delodajalce, ki še niste člani ZDOPS, vabimo, da si pogledate prednosti članstva, ki so med drugim:

  • delovno pravna pomoč prilagojena specifičnim izzivom dejavnosti delodajalcev obrti in podjetništva,
  • uporaba Kolektivne pogodbe za obrt in podjetništvo (velja od 1. 5. 2023 dalje),
  • dostop do knjižnice vzorcev dokumentov prilagojenih obrti in podjetniški dejavnosti,
  • aktualne in preverjene informacije s področja delovno pravih in drugih aktov, pomembnih za delodajalce,
  • cenovno ugodno članstvo treh kategorij: osnovno, medium in premium.
  • (o članstvu in pristopno izjavo najdete na povezavi TU.

Vljudno vabljeni.

Kategorije: Interventna-aktualno

Prijavi se na novice

Prijavi se na novice

Pošiljamo aktualne in preverjene informacije na področju delovnega prava

Prijava na novice uspešna!