Vabilo na spletni seminar “Vse, kar morate vedeti o delovnem času” – 22.11.2023

Pravilna organizacija delovnega časa je eno izmed zahtevnejših opravil delodajalcev na delovnopravnem področju. Delavčev delovni čas je lahko enakomerno razporejen, lahko je tudi neenakomerno ali začasno prerazporejen. Delavci lahko pod določenimi pogoji opravljajo tudi nadurno delo, vendar veljajo omejitve. Ena izmed najpogostejših kršitev pri nadzoru delovnih inšpektorjev je nevodenje ali nepravilno vodenje evidence o izrabi delovnega časa. Delavci so pri delodajalcu tudi lahko zaposleni s polnim ali s krajšim delovnim časom. Pomembno je tudi vprašanje efektivnega delovnega časa delavca na službeni poti in delavca, ki dela na daljavo.

Kdaj: sreda, 22.11.2023 s pričetkom ob 9.00 uri

Vsebina:

  • Kdaj je smiselna enakomerna razporeditev delovnega časa?
  • Katere so obvezne sestavine pogodbe o zaposlitvi glede delovnega časa?
  • Je smiselno delovni čas natančno določiti v pogodbi o zaposlitvi ali v internem aktu?
  • Kaj pomeni gibljiv delovni čas?
  • Značilnosti dela ali zaposlitve s krajšim delovnim časom na podlagi pogodbene svobode ali posebnih predpisov (invalidi, starši, delne bolniške, …).
  • Katere zakonske pogoje mora delodajalec izpolniti, da lahko delavcem delovni čas neenakomerni in začasno prerazporedi?
  • Kaj pomeni referenčno obdobje in koliko je lahko dolgo pri neenakomerni razporeditvi delovnega časa?
  • Kako mora delodajalec obravnavati viške ur ob koncu referenčnega obdobja?
  • Kateri delavci lahko opravljajo nadurno delo in koliko nadur letno lahko opravijo?
  • Kako in kdaj mora delodajalec nadurno delo delavcem odrediti?
  • Katerim delavcem ga nikoli ne sme odrediti, katerim pa lahko le z njihovim soglasjem?
  • V čem je razlika med nadurami in viškom ur?
  • Kako mora delodajalec voditi evidenco o izrabi delovnega časa?
  • Kakšne novosti se obetajo pri vodenju evidence o izrabi delovnega časa?
  • Kakšen je lahko delovni čas delavca, ki dela s krajšim delovnim časom na podlagi posebnih predpisov (zaradi starševstva, invalidnosti, …)?
  • Ali ti delavci lahko opravljajo nadure in ali je lahko njihov čas neenakomerno in začasno prerazporejen?
  • Kakšno je štetje delovnega časa delavca na službeni poti? Se vanj všteva le čas, ko delavec dela ali tudi čas, ki ga porabi za potovanje?
  • Kako lahko delodajalec delavcem, ki delajo na daljavo omeji delovni čas?
  • Ali se čas priprave na delo šteje za efektivni delovni čas?
  • Kolikšna mora biti minimalna višina dodatkov?
  • Kako se dodatki obračunavajo?
  • Nova sodna praksa pri obračunu nadurnega dela!
  • Kateri dodatki se med seboj izključujejo.
  • Odgovori na vprašanja udeležencev

Predstavitev bo praktična, predavateljica bo odgovarjala tudi na dodatna vprašanja.

Trajanje: 3 šolske ure

Predavateljica: mag. Nina Scortegagna Kavčnik

specializirana za področje delovnega prava in avtorica knjig: Zakonita odpoved pogodbe o zaposlitvi iz poslovnega razloga; Vse, kar morate vedeti o letnem dopustu in regresu ter Odpoved pogodbe o zaposlitvi. V letu 2020 je bila nominirana za najuglednejšega pravnega strokovnjaka.

Kotizacija:

  • cena za nečlane ZDOPS/osebo znaša: 111€ + 22% DDV = 135,42€
  • cena za člane ZDOPS s poravnano članarino/osebo, višina popusta je odvisna od posameznega članskega paketa:

OSNOVNA članarina (s pripadajočim 30% popustom) po ceni 77,70€ + 22% DDV= 94,79€

MEDIUM članarina (s pripadajočim 50% popustom) po ceni 55,50€ + 22% DDV = 67,71€

PREMIUM članarina (s pripadajočim 100% popust) po ceni = brezplačno

Podatki za plačilo spletnega seminarja:

Kotizacija se poravna najkasneje do 20.11.2023 na transakcijski račun Združenja delodajalcev obrti in podjetnikov Slovenije, Celovška 71, 1000 Ljubljana:

TRR odprt pri SKB banki d.d., št.: 03160-1001022028 oz.

TRR odprt pri Delavski hranilnici d.d., št.: 61000-0025598356

Sklic: 00 _ 230005-davčna številka.

Namen plačila: OTHR

Račun boste prejeli po pošti.

E-prijava na dogodek:

Prijava je obvezna do najkasneje 17.11.2023 preko e-prijavnice: https://forms.gle/rNQ9gveQKfQbqyL9A

Na podlagi prejete e-prijave in pravočasno poravnane kotizacije za spletni seminar, boste na dan seminarja ob 8. uri na elektronski naslov naveden v prijavnici, prejeli gradivo in navodila s povezavo na dogodek.

Odpoved udeležbe:

  • V primeru prenizkega števila prijav, si pridržujemo pravico do odpovedi seminarja o čemer vas bomo pravočasno obvestili.
  • Udeleženci s kotizacijo: upoštevamo le pisne odjave prejete na najkasneje 2 dni pred seminarjem. Ob nepravočasni odjavi, si pridružujemo pravico do uveljavitve 20% kotizacije, za nastale administrativne stroške. V primeru, da odjave ne sporočite in se seminarja ne udeležite, kotizacije ne vračamo.

Delodajalce, ki niste člani ZDOPS, vabimo, da si pogledate prednosti članstva, kot so:

  • delovno pravna pomoč prilagojena specifičnim izzivom dejavnosti delodajalcev obrti in podjetništva,
  • uporaba Kolektivne pogodbe za obrt in podjetništvo (velja od 1. 5. 2023 dalje),
  • dostop do knjižnice vzorcev dokumentov prilagojenih obrti in podjetniški dejavnosti,
  • aktualne in preverjene informacije s področja delovno pravih in drugih aktov, pomembnih za delodajalce,
  • cenovno ugodno članstvo treh kategorij: osnovno, medium in premium.

Podrobnejše informacije o članstvu in pristopno izjavo najdete na povezavi TU.

Vljudno vabljeni.

Kategorije: Aktualno

Prijavi se na novice

Prijavi se na novice

Pošiljamo aktualne in preverjene informacije na področju delovnega prava

Prijava na novice uspešna!