Obvestilo ZPIZ o novem načinu oddaje Zahtevkov za povračilo obračunanih izplačanih nadomestil delovnim invalidom II. kategorije invalidnosti zaradi dela s skrajšanim delovnim časom

Posredovanje zahtevkov za povračilo obračunanih izplačanih nadomestil delovnim invalidom II. kategorije invalidnosti zaradi dela s skrajšanim delovnim časom med podjetjem in Zavodom za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije (ZPIZ) trenutno poteka po fizični ali elektronski pošti. Ob upoštevanju določb Splošne uredbe o varstvu podatkov GDPR (Regulation (EU) 2016/679, GDPR) želi ZPIZ zagotoviti višjo stopnjo varnosti pri varstvu osebnih podatkov zavarovancev, zato bo posredovanje zahtevkov za povračilo obračunanih izplačanih nadomestil delovnim invalidom II. kategorije invalidnosti zaradi dela s skrajšanim delovnim časom od 1. 8. 2024 dalje potekalo preko varnega elektronskega predala na portalu BiZPIZ.

Tako bo od 1. 8. 2024 dalje oddaja zahtevkov možna zgolj preko portala BiZPIZ. Zahtevki, prejeti po fizični ali elektronski pošti pred 1. 8. 2024, bodo upoštevani in nakazani.

Navodila za delodajalce so podrobneje opisana in dostopna tukaj.

Podrobnejša navodila za registracijo v sistem BiZPIZ se nahajajo na spletni strani ZPIZ tukaj.

V primeru težav oziroma za pomoč pri uporabi storitev BiZPIZ lahko pišete na elektronski naslov ezpiz-podpora@zpiz.si ali pokličite na telefonsko številko 01 4745 909.

Vir: ZPIZ

Kategorije: Aktualno

Prijavi se na novice

Prijavi se na novice

Pošiljamo aktualne in preverjene informacije na področju delovnega prava

Prijava na novice uspešna!