0

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Združenja delodajalcev obrti in podjetnikov Slovenije GIZ

Združenje delodajalcev obrti in podjetnikov Slovenije GIZ priporoča uporabnikom, da pred nakupom v naši spletni trgovini skrbno preberejo aktualne pogoje poslovanja.

1. SPLOŠNE DOLOČBE

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Združenja delodajalcev obrti in podjetnikov Slovenije GIZ, dostopne na spletnem naslovu https://zdops.si/ (v nadaljevanju: »spletna trgovina«), opredeljujejo pogoje uporabe spletne trgovine ter določajo pravice in obveznosti uporabnika in ponudnika v zvezi z uporabo spletne trgovine in nakupom prek spletne trgovine (v nadaljevanju: »splošni pogoji poslovanja«).

Upravljavec spletne trgovine je Združenje delodajalcev obrti in podjetnikov Slovenije GIZ, Celovška cesta 71, 1000 Ljubljana, matična številka: 5860172000, davčna številka: SI 97280062 (v nadaljevanju: »ponudnik«).

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Obligacijskim zakonikom (OZ) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2).

Splošni pogoji poslovanja veljajo za vse vrste uporabnikov spletne trgovine: nečlanske in članske uporabnike (v nadaljevanju: uporabniki), in predstavljajo pravno zavezujoč dogovor med uporabnikom in ponudnikom. Z uporabo spletne trgovine in/ali nakupom v spletni trgovini uporabnik potrjuje, da je seznanjen z določili splošnih pogojev poslovanja, Politiko zasebnosti in pravnim obvestilom ponudnika, jih razume ter v celoti sprejema.

2. DOSTOPNOST SPLETNE TRGOVINE

Ponudnik vzdržuje spletno trgovino tako, da je načeloma dostopna 24 ur na dan, vse dni v letu.

Kljub temu lahko iz tehničnih razlogov, zaradi vzdrževalnih del, posodobitev sistema ali drugih nepredvidenih okoliščin pride do oteženega dostopa ali začasne nedostopnosti spletne trgovine in/ali izdelkov ter storitev. Ponudnik si pridržuje pravico do omejitve ali prekinitve dostopa do spletne trgovine za odpravo težav.

Ponudnik ne odgovarja za morebitno nedostopnost, škodo, nevšečnosti ali motnje v delovanju spletne trgovine, ki so posledica izpada internetne povezave, izpada električnega omrežja, tehničnih težav na strežnikih ali drugi opremi ponudnika, neustrezne uporabniške opreme, pomanjkljivega znanja uporabnika ali drugih, tehničnih vzrokov zunaj neposrednega nadzora ponudnika. Ponudnik prav tako ne prevzema nikakršne odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi zlorabe spletne trgovine s strani uporabnikov ali tretjih oseb.

3. UPORABA SPLETNE TRGOVINE

Nečlanski uporabniki imajo dostop do javno razpoložljivih vsebin spletne trgovine.

Članski uporabniki s potrjeno registracijo lahko dostopajo do vsebin spletne trgovine, ki so namenjene samo njim, in sicer v obsegu, ki je določen s pristopno izjavo ali konkretnim naročilom (za morebitne dodatne izdelke ali storitve poleg tistih, ki izhajajo iz članskega paketa posameznega članskega uporabnika, določenega s pristopno izjavo).

Za članske uporabnike veljajo določbe, ki urejajo člansko razmerje in so opredeljene v ustreznem poglavju teh splošnih pogojev poslovanja (6. poglavje).

4. REGISTRACIJA

Registracija uporabnika pri naročilu ali nakupu v spletni trgovini ni potrebna.

Uporabnik mora za uspešno oddajo naročila posredovati podatke, potrebne za obdelavo in dostavo naročenega izdelkov ali storitev, vključno z določenimi osebnimi podatki. Za ravnanje z osebnimi podatki veljajo določbe o varstvu osebnih podatkov, ki so podrobneje urejene v 11. poglavju teh splošnih pogojev poslovanja ter v Politiki zasebnosti ponudnika.

Uporabnik mora ob nakupu zagotoviti resnične, točne in popolne podatke. Ponudnik lahko preveri točnost podatkov ter zavrne izvedbo naročila v primeru ugotovljenih nepravilnosti ali nepopolnosti.

5. IZDELKI IN STORITVE TER CENE

Spletna trgovina omogoča:

  1. nakup digitalnih izdelkov, kot so vzorci dokumentov, pogodb in drugih pravnih obrazcev,
  2. nakup letnega članstva pri ponudniku in
  3. nakup seminarja, delavnice, izobraževanja (v nadaljevanju: dogodki ponudnika).

Vsi izdelki in storitve so jasno označeni, vsebujejo ceno in druge bistvene informacije.

Vse cene izdelkov in storitev so navedene v evrih (EUR) in ne vključujejo davka na dodano vrednost (DDV). Višina DDV je odvisna od izdelka ali storitve.

Cene se lahko razlikujejo glede na status uporabnika. Članski uporabniki so upravičeni do posebnih cen in ugodnosti, ki nečlanskim uporabnikom niso na voljo. Nečlanski uporabniki lahko izkoristijo znižane cene z včlanitvijo, ki jo opravijo z izpolnitvijo pristopne izjave, dostopne na ______________________.

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe ponudbe, cen in pogojev prodaje brez predhodnega obvestila.

Ponudnik si prizadeva zagotavljati točne in ažurne informacije o izdelkih v spletni trgovini. Kljub skrbnemu preverjanju se lahko pojavijo nenamerne napake v opisih izdelkov in storitev, cenah ali razpoložljivosti. V takšnem primeru ali primeru spremembe cene v času med postopkom naročanja in potrditvijo naročila bo ponudnik uporabniku omogočil odstop od nakupa brez posledic za uporabnika. Ponudnik si pridržuje pravico, da v takšnih primerih zavrne izvedbo naročila, o čemer bo uporabnika obvestil.

6. ČLANSKO RAZMERJE

Člansko razmerje sklene uporabnik s ponudnikom na podlagi pristopne izjave in plačila letne članarine, s čimer pridobi status članskega uporabnika oziroma člana.

Ugodnosti, ki pripadajo članom, so na voljo za obdobje enega leta od dneva uspešno plačane letne članarine. Če član po preteku enoletnega obdobja ne obnovi članarine, ohrani status člana, vendar nima pravice do koriščenja članskih ugodnosti, dokler ponovno ne plača članarine.

Član prejme tri opomnike o bližajočem se izteku veljavnosti članskih ugodnosti: prvega 1 (en) teden pred iztekom plačane članarine, drugega 3 (tri) dni pred iztekom in tretjega po izteku obdobja, v katerem je upravičen do koriščenja članskih ugodnosti.

Za nove člane:

Po prejemu izpolnjene pristopne izjave in plačila letne članarine ponudnik v roku 1–3 delovnih dni preveri ustreznost izjave in plačila ter novemu članu posreduje vse članske podatke, člansko številko in potrdilo za koriščenje ugodnosti.

Za obstoječe člane:

Po prejemu plačila letne članarine za naslednjih 12 mesecev ponudnik v roku 1–3 delovnih dni preveri ustreznost plačila ter obstoječemu članu posreduje posodobljene članske podatke in novo potrdilo za koriščenje ugodnosti.

Član se obvezuje, da bo svoje članske podatke in številko varoval kot zaupne informacije in jih ne bo razkril drugim. Ponudnik ni odgovoren za morebitne zlorabe članskega uporabniškega računa s strani nepooblaščenih uporabnikov oziroma tretjih oseb.

S pristopno izjavo se med drugim določi tudi paket, v obsegu katerega bo član dostopal do vsebin v spletni trgovini. V spletni trgovini so za sklenitev članskega razmerja na voljo naslednje vrste članskih paketov:

  • Osnovno,
  • Medium,
  • Premium.

Podrobnejše informacije o paketih so na voljo na spletni strani ponudnika, kjer se ponudba ves čas dopolnjuje in nadgrajuje.

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev članstva, če je to nujno zaradi zakonodajnih, organizacijskih ali tržnih sprememb. Vsaka sprememba bo vnaprej objavljena na spletni strani ponudnika.

PRENEHANJE ČLANSTVA

Članstvo lahko preneha na naslednje načine:

  1. Izstopna izjava: član lahko iz ponudnika izstopi z odpovednim rokom do konca koledarskega leta tako, da poda pisno izjavo o izstopu, pod pogojem, da je poravnal svoje obveznosti do ponudnika.
  2. Izključitev: upravni odbor s sklepom lahko izključi člana, če ta ravna v nasprotju z določili ustanovne pogodbe ponudnika, deluje proti interesom ponudnika ali ne izpolnjuje svojih obveznosti, kot izhajajo iz ustanovne pogodbe ponudnika.

Po prenehanju članstva uporabnik izgubi dostop do vseh storitev in ugodnosti, ki so povezane s članstvom.

7. POSTOPEK NAKUPA V SPLETNI TRGOVINI

Nakup v spletni trgovini poteka po naslednjih korakih:

  1. Uporabnik izbere digitalni izdelek, članstvo ali dogodek ponudnika in ga doda v košarico.
  2. V obrazec vnese vse zahtevane osebne in kontaktne podatke.
  3. Nato izbere način plačila (Stripe ali bančno nakazilo).
  4. Naročilo je oddano, ko uporabnik zaključi postopek naročanja s klikom na gumb, ki jasno označuje oddajo naročila z obveznostjo plačila.
  5. Po uspešni oddaji naročila uporabnik prejme avtomatsko generirano potrditveno e-sporočilo. Če je izbral plačilo z bančnim nakazilom, po naročilu prejme e-sporočilo s ponudbo in navodili za plačilo. Enaki napotki in povzetek so prikazani v aplikaciji takoj po potrditvi naročila.
  6. Pri digitalnih izdelkih uporabnik prejme povezavo za prenos (odvisno od izbranega načina plačila). Pri plačilu z bančnim nakazilom se naročilo obdela po prejemu plačila.

Uporabnik lahko postopek naročanja prekine kadarkoli z zaprtjem okna brskalnika, razen če je naročilo že potrdil s klikom na gumb, ki jasno označuje oddajo naročila z obveznostjo plačila (takoj po izbiri načina plačila). V tem primeru je naročilo oddano in ga ni več mogoče preklicati na ta način. Za informacije o že oddanem naročilu ali za spremembo naročila se uporabnik lahko obrne na e-naslov ponudnika info@zdops.si.

8. PLAČILO IN RAČUN

Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:

  1. Plačilo s kartico preko sistema Stripe
  2. Plačilo z bančnim nakazilom po prejetem UPN obrazcu

Ponudnik uporabniku po potrjenem prejemu plačila v najkrajšem možnem času izda račun v fizični obliki in ga pošlje na uporabnikov naslov. Račun vsebuje vse zakonsko predpisane elemente.

Uporabnik mora ob oddaji naročila navesti pravilne podatke za izdajo računa in je dolžan preveriti njihovo pravilnost pred oddajo naročila. Ponudnik ne odgovarja za morebitno posredno ali neposredno škodo, ki bi nastala zaradi napačnih podatkov, ki jih posreduje uporabnik.

9. DOBAVA DIGITALNIH IZDELKOV

Čas dobave digitalnih izdelkov:

  1. Pri plačilu s kartico: uporabnik prejme povezavo za prenos takoj po uspešno izvedenem plačilu.
  2. Pri plačilu z bančnim nakazilom: povezava za prenos je omogočena po prejemu plačila.

Prenos izdelkov je mogoč prek uporabniškega profila ali z uporabo povezave, ki jo uporabnik prejme po elektronski pošti.

10. PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

S potrditvijo naročila digitalnega izdelka uporabnik izrecno soglaša z izgubo pravice do odstopa od prodajne pogodbe za digitalni izdelek.

Izstop iz članstva je urejen v poglavju splošnih pogojev poslovanja, ki ureja člansko razmerje (6. poglavje).

11. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Uporabniki lahko večino vsebin spletne trgovine pregledajo brez posredovanja osebnih podatkov. Za uspešno opravo naročila oziroma izvedbo nakupa v spletni trgovini pa mora uporabnik ponudniku posredovati določene osebne podatke. S potrditvijo nakupa v spletni trgovini uporabnik soglaša s shranjevanjem in obdelavo njegovih osebnih podatkov (ime, priimek, elektronski naslov, ulica, poštna številka) za namene izpolnitve naročila. Ponudnik zbira in obdeluje pridobljene osebne podatke izključno za namene:

  • obdelave naročil,
  • izdaje računa,
  • dobave izdelkov ali storitev,
  • komunikacije z uporabnikom,
  • vodenja evidence o članstvu.

Ponudnik zbira in obdeluje osebne podatke v skladu z veljavno zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov. Podrobnejše informacije o zbiranju, obdelavi in varstvu osebnih podatkov so dostopne v Politiki zasebnosti na spletni strani ponudnika.

Na podlagi zakonitega interesa ponudnik lahko e-naslov uporabnika uporabi tudi za neposredno trženje lastnih podobnih izdelkov ali storitev, pri čemer ima uporabnik vedno možnost ugovora takšni obdelavi.

Ponudnik zagotavlja ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe ter sredstva za varovanje zaupnosti podatkov v skladu z zakonodajo.

12. AVTORSKE PRAVICE

Vsa vsebina na spletnem mestu, kjer se nahaja spletna trgovina (vključno s prispevki, dokumenti, zbirkami dokumentov, zbirkami podatkov in informacij, besedili, slikami, grafičnimi elementi, logotipi, blagovnimi znamkami, ikonami, avdio in video posnetki, programsko kodo, ter drugo vsebino) je predmet avtorskih in drugih pravic intelektualne lastnine ponudnika ali tretjih oseb, od katerih je ponudnik pridobil pravico uporabe.

Uporabnik pridobi pravico do osebne, nekomercialne uporabe gradiv in druge vsebine, ki jo prejme v okviru nakupa v spletni trgovini ponudnika. Pravica uporabe je neizključna in neprenosljiva. Uporabnik ne pridobi nobenih drugih pravic razen tistih, ki so izrecno navedene v teh pogojih.

Nepooblaščena uporaba vsebine iz spletne trgovine lahko pomeni kršitev avtorskih pravic in drugih pravic intelektualne lastnine. V primeru kršitev teh pravic uporabnik odgovarja za vso morebitno škodo, ki bi zaradi tega nastala nosilcu teh pravic.

13. REKLAMACIJE, PRITOŽBENI POSTOPEK IN REŠEVANJE SPOROV

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov in obligacijskih razmerij ter druge predpise, ki urejajo ponujanje izdelkov in storitev prek spleta, in se trudi zagotavljati učinkovit sistem obravnave reklamacij in pritožb.

V primeru kakršnihkoli vprašanj ali težav lahko uporabnik ponudnika kontaktira preko kontaktnih podatkov, ki so navedeni v spletni trgovini in na koncu teh splošnih pogojev poslovanja. Reklamacije bodo upoštevane, v kolikor ponudnik ni spoštoval dogovora pri naročilu (npr. ni dobavil naročenega izdelka). V tem primeru nas mora uporabnik na to opozoriti oziroma pozvati k dobavi. Ponudnik bo na sporočilo odgovoril v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v osmih dneh od prejema sporočila. Ponudnik bo ugotovljene nepravilnosti ali napake odpravil v najkrajšem možnem času.

V primeru spora si bosta ponudnik in uporabnik prizadevala najti sporazumno rešitev. Če to ne bo mogoče, je za reševanje sporov pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

14. SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe teh splošnih pogojev poslovanja kadarkoli in brez predhodnega obvestila. Spremembe začnejo veljati z dnem objave na spletni strani. Za uporabnika veljajo splošni pogoji poslovanja, ki so bili v veljavi v času oddaje naročila.

15. KONČNE DOLOČBE

Ti splošni pogoji poslovanja veljajo od 30. 4. 2025 dalje.

KONTAKTNI PODATKI

ZDRUŽENJE DELODAJALCEV OBRTI IN PODJETNIKOV SLOVENIJE GIZ

Celovška cesta 71, 1000 Ljubljana

Matična številka: 5860172000

Davčna številka: SI 97280062

Elektronski naslov: info@zdops.si

Telefon: + 386 (0)1 583 05 72

Zadnja posodobitev: 30. 4. 2025

Kaj nam želite še sporočiti?

Obvestilo o piškotkih

Spletna stran ZDOPS uporablja piškotke za zagotavljanje osnovnega delovanja in izboljšanje uporabniške izkušnje. Z nadaljnjo uporabo spletne strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem si lahko preberete v naši Politiki zasebnosti.